Wednesday, July 27, 2011

2 weeks and more....

Aku da start kerja. Walaupun bukan kerja yang aku nak tapi x baik tolak rezeki. 

Disebabkan aku tengah kerja,aku tak dapat nk concentrate on my reading on the novel of  Mr Clarinet.

Masuk mingu ni aku da lepas 2 kali pembacaan 3 manga: One piece Naruto dan Bleach Eh lupa lak Fairy Tail pn.

Member baik aku kawin sabtu lepas. Aku x boleh nk gi sebab kerja. Pape pon aku doakan kebahagiaan beliau dunia dan akhirat bersama teman hidupnya. Congrate sis.

Cerita pasal Bersih makin pudar.

Kisah seorang lelaki yang da tukar jantina nak tukar dlm IC tapi x boleh. Pape pon name perempuan lelaki tu memang sedap..haha~~

Kes perempuan kena ketuk ketampi bogel dulu da pun ditutup kesnya. 

Salah seorang ayah kepada coursemate aku da kembali ke rahmatullah. Al-Fatihah buat arwah.

Malam ni Malaysia kena skor lebih 2 gol kalau tak bye~bye~ Brazil 2014.

Last and not least. dekat 3 bulan tak jumpa dia. 

 regrets and hatred is two fucking different thing

No comments:

Post a Comment